Інформаційні кампанії

Задля популяризації теми соціального підприємництва в Україні на конкурсній основі було підтримано реалізацію двох інформаційних кампаній. 

ГО «НОВА ЕНЕРГІЯ» (м. Харків) отримала фінансування у сумі 69 945.20 грн. на реалізацію проекту, спрямованого на підвищення обізнаності населення щодо можливостей соціального підприємництва задля поліпшення соціальної та економічної ситуації вразливих груп.

Проект реалізувався у термін з 01.09.2016 до 31.10.2016.

В рамках проекту було створено та поширено на обласному телебаченні, в місцевих ЗМІ та соціальних мережах два відеоролики.

Анімаційний ролик, який максимально просто пояснює принцип соціального підприємництва можна переглянути за лінком:

https://www.youtube.com/watch?v=3SFMxqNca9E

Інформаційний ролик, який популяризує ідею соціального підприємництва, показує успішні кейси соціального підприємництва доступний за лінком: https://www.youtube.com/watch?v=obRw_DNOocA

Окрім того, було проведено он-лайн консультацію для активної молоді Харківщини та Луганщини з питань роботи соціальних підприємств. Посилання на  запис онлайн-консультації: https://www.youtube.com/watch?v=rvAwXgvOXoY

Для представників громадських організацій, органів місцевого самоврядування, волонтерів, ЗМІ, людей пенсійного віку та для молоді з пост-окупованих територій, яка цікавиться темою соціального підприємництва, було проведено круглий стіл у м. Сєвєродонецьк. Учасники приймали активну участь в обговоренні перспектив соціального розвитку на території України.

ГО «АСОЦІАЦІЯ ЖУРНАЛІСТІВ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР» (м. Одеса) отримала фінансування у сумі 62 934.00 грн. Проект був спрямований на ознайомлення з ідеєю соціального підприємництва та міжнародним досвідом у цій сфері, а також на популяризацію створення соціальних підприємств. 

Проект реалізувався у термін з 1.09.2016 до 15.12.2016. 

В рамках проекту було створено та розміщено 3 соціально промо-роликів. Дані ролики були відзняті на основі реальних історій соціальних підприємців та покликані пропагувати ідею соціального підприємництва та заохочувати бізнес ставати соціальним. 

У роликах демонструються приклади наступних соціальних підприємств: 

Кінний клуб «Айвенго». У даному клубі окрім звичайних платних уроків верхової їзди, надіються безкоштовні послуги з іпотерапії для ветеранів АТО та їх сімей, а також вихованців дитячих будинків.  Дані зайняття позитивно впливають на психологічний стан людей, які пережили травму та сприяють фізичні реабілітації.

https://www.youtube.com/watch?v=6t0x5C3kE4s&feature=youtu.be

«Гончарна студія» проводять безкоштовні заняття з соціально незахищеними верствами населення, вихованцями дитбудинків, а також з дітьми, яким необхідна допомога в подоланні психомовних та інших розладів.

https://www.youtube.com/watch?v=cdkI1a4muO4&feature=youtu.be

Кафе «Джелатерія» - це бізнес, заснований переселенцями, та в якому працюють переважно ВПО. Тут проводяться безкоштовні майстер-класи для дітей-сиріт, що сприяє поліпшенню їх психологічного стану.

https://www.youtube.com/watch?v=4te3ZKdqVSk&feature=youtu.be

Окрім того, було видано та розповсюджено буклети, флаєри та плакати під назвою «Старт для громади – соціальне підприємництво». Дана продукція була розповсюджена серед підприємців у приміщеннях податкових інспекцій міста Одеси. 

Для популяризації соціального підприємництва також було проведено круглий стіл, прес-конференцію та конкурс інформаційних матеріалів серед журналістів.